Design a site like this with WordPress.com
Per començar

[#Info] Sortida arqueològica i tast de vins i formatges!

Benvolgut,

Entre les sortides culturals del segon trimestre de 2022, plantegem la Sortida guiada a la Ruta arqueològica de can Boquet + tast de vins i formatges (Bouquet d’Alella) dissabte, 28 de maig de 2022.

Serà la penúltima activitat d’Àgora del curs 2021-2022. Per tant, a banda del guiatge del director del Museu Arxiu, Enric Ortega, volem arrodonir la sortida amb un tast de vins i formatges a la masia de Can Boquet a càrrec de Bouquet d’Alella, per brindar per tota la família d’Àgora, pel curs que acaba i pel proper que començarem, ben aviat, com és costum, amb les Vetlles d’Estiu.

Programa:

  • 9h: Al Museu Arxiu: només per qui vulgui pujar i baixar a muntanya a peu.
  • 10h: a la Roca d’en Toni / Dolmen de can Boquet. (Per tothom qui vulgui pujar i baixar amb cotxe).
  • 10h-11.30h: Visita guiada a la Ruta arqueològica amb el guiatge d’Enric Ortega (arqueòleg). Cal portar calçat còmode (i opcionalment bastons) perquè transitarem per corriols.
  • 11.30h: Visita a la capella pre-romànica de can Boquet i tast de vins i formatges a càrrec de Toni Cerdà (Bouquet d’Alella).
  • 12.15h: Passejada fins als cotxes estacionats al pàrquing de la Roca d’en Toni i tornada.

Cal que formalitzis la inscripció clicant AQUÍ abans del 15 de maig, tot especificant si es participa només a la visita o a la visita i al tastet.

Preu:

  • La visita guiada és gratuïta per a tothom.
  • Tastet de vins i formatges: Serà gratuït per als socis d’Àgora, com a acte de final de curs. Per a les persones no associades, el cost és de 20 € que cal ingressar al compte d’Àgora abans del dia 15 de maig (ES54 2100 0382 4602 0034 1063) fent constar «sortida can Boquet».

Com sempre, gràcies pel teu interès i suport.

Grup impulsor d’Àgora

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s