Benvolguts i benvolgudes,
El dimecres 13 d’octubre a les 19h farem l’assemblea de socis d’Àgora, la segona de la nostra curta història i la primera en format presencial, ja que és realitzarà al Museu-Arxiu Municipal de Vilassar de Dalt.
Tenim ganes d’aprofitar l’oportunitat per parlar de com ha anat el segon curs de la nostra associació i quines són les intencions i projectes que tenim pel futur.
Aquest és l’ordre del dia previst:
- Presentació de l’assemblea.
- Presentació i aprovació, si s’escau, de la memòria del curs 2020-21 i del programa del curs 2021-22.
- Presentació i aprovació, si s’escau, dels comptes del curs 2020-21 i del pressupost del curs 2021-22.
- Torn obert de paraules
Les assemblees de socis són grans oportunitats de participació en el present i futur d’Àgora i per això ens faria molta il·lusió poder comptar amb el màxim d’assistència dels nostres associats.
Seguirem en contacte. Gràcies pel teu interès i pel teu suport.
El Grup Impulsor d’Àgora